Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ





Επιστρέψαμε .Ξεκουραστήκαμε τουλάχιστον το τελευταίο δεκαήμερο.Ψαρέψαμε Ένα άλλο χόμπι μου.Τώρα μέσα τα κεφάλια .Αμέτρητες καλοκαιρινές ώρες τα όνειρα κεντήσαμε στη άμμο με τα βότσαλα.Είδαμε στα πετάγματα των γλάρων τις επιθυμίες μας φτερωμένες.....
Έβγαλα μερικές φωτογραφίες από την πανέμορφη Κάρπαθο. Όμως αν κάποιος επιθυμεί περισσότερες στο site που έχω φτιάξει για το νησί μπορεί να βρει περισσότερες.Η διεύθυνση είναι http://www.menetes.gr/fotoalboum.html
Καλό χειμώνα σε όλες μας και καλές δημιουργίες.
Ευχαριστώ πολύ την para-kelsoscooks   που θυμήθηκε την ονομαστική μου εορτή.
Φιλιά σε όλες

13 σχόλια:

  1. Καλή επάνοδο με πολλές δημιουργίες!!! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Καλημέρα!!!! Καλως ήρθες!!!
    Καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σου μέρα καλό μήνα και καλό φθινόπωρο.Καλώς όρισες. Πήγε καλά η ψαριά, απ΄οτι φαίνεται. Οι μπαταρίες γέμισαν γι αυτό ....ξεκίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!ΚΑΡΠΑΘΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΙΔΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΨΑΡΕΨΕΣ.ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ nassi46@yahoo.gr ή το lacasitadeamistad@gmail.com.KΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!ΑΑΑΑΑ!!!ΣΑΝΤΡΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαντρίνα μου γλυκειά καλώς όρισες!!!!! Άχ αυτό το καλοκαίρι είναι ικανό να μας πάρει τα μυαλά!!!!!! Κρίμα που τελείωσε τόσο γρήγορα.......
    Θέλω να σου ζητήσω και εγώ συγνώμη που δεν θυμήθηκα τη γιορτή σου..... Πολύχρονη να είσαι λοιπόν με υγεία και πολύ - πολύ αγάπη!!!!!1
    Σε φιλώ - Καλό Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαίρη,Μαρία,Effie's Sweet Home Designs,para-kelsoscooks,Nάσια,Natasha,
    Ευχαριστώ όλες για τις ευχές σας.
    Μαίρη μου καλό Φθινόπωρο να έχουμε.
    Μαρία μου ήρθα αλλά δεν σου κρύβω ότι θα ήθελα να είμαι πάνω στους βράχους και να ψαρεύω.
    Effie's Sweet Home Designs
    Καλημέρα και σε σένα, και καλές δημιουργίες
    para-kelsoscooks
    Η αλήθεια είναι ότι τα ψάρια δεν είναι μόνο αυτά που έδειξα στο blog μου.Σήμερα είναι σκληρή η πραγματικότητα .Δεν έχω καθίσει ακόμα....
    Nάσια
    Δεν πειράζει άλλωστε λένε πως η γιορτή κρατά 40 μέρες.Όσο για το λεκτική ούτε που ήξερα πώς υπήρχε.Κάτι έκανα... χα χα χα
    Natasha
    Δεν πειράζει Natasha.Ευχαριστώ για τις ευχές σου καλό Φθινόπωρο.
    Φιλιά σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τόσο γαλάζιο που μάζεψες είναι λίγο δύσκολο να συνηθίσεις στην Αθήνα. Κάθε αρχή και δύσκολη.. Καλό Φθινόπωρο με θετική διάθεση και πολλές δημιουργικές στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς όρισες!!!!!!!!!χαίρομαι που πέρασες καλά....άντε να τα πούμε και από κοντά....και να μη ξεχνιόμαστε Χρόνια σου πολλά-Χρόνια καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως ορισες Σαντρινα μου!!!!!!Καλο φθινοπωρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Table Rouge,Maria ,Katrina
    Ευχαριστώ πολύ πολύ.
    Table Rouge
    Ευχαριστώ για τις ευχές σου.Η αλήθεια είναι ότι ακόμα ταξιδεύω στο απέραντο, γαλάζιο.Καλό φθινόπωρο να έχουμε.
    Maria
    Ευχαριστώ Μαρία μου Σε πεθύμησα.Θα τα πούμε
    φαντάζομαι.Φιλιά πολλά πολλά.
    Katrina
    Καλό φθινόπωρο, και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα!
    Η ψαρια σούπερ! Σειρά τωρα έχει η δημιουργική ...συγκομιδή!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νίκη μου
    Ευχαριστώ ευχαριστώ πολύ.Καλό Φθινόπωρο.
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή